بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی، ریتا خضرزاده در تشریح مطلب فوق افزود: «نظارت و ارزیابی عملکرد و کیفیت خدمات تاسیسات گردشگری استان با مشارکت سایر دستگاههای اجرایی از جمله علوم پزشکی, راهداری و حمل و نقل جاده ای, ستاد اقامه نماز, صنعت معدن و تجارت و شرکت پخش فرآورده های نفتی بصورت مرتب ادامه دارد.»
او تصریح کرد: «بر همین اساس از اول سال تا کنون تعداد 2134 بازدید توسط بازرسین این اداره کل و سایر ادارات (بازدید تلفیقی) از مراکز اقامتی؛ هتل ها، مهمانپذیرها، جایگاههای سوخت, دفاتر خدمات مسافرتی, نمازخانه های بین راهی, مجتمعهای خدماتی – رفاهی بین راهی, غذاخوری های بین راهی انجام گرفته است».
خضرزاده، افزود: «در این بازدیدها کیفیت و کمیت خدمات ارائه شده، نرخ خدمات و فروش ها، وضعیت بهداشتی, امکانات موجود و سایر شاخص های ارزیابی عملکرد مورد سنجش و بررسی قرار گرفته و در مواردی که نواقص و کمبودهائی دیده شده اخطارهای لازم به بهره بردارآن جهت رفع این نواقص داده شده است.»
انتهای پیام/